New for this week!!!


I love the period before Christmas! I love the lights, the preparations I have to make, to search for gifts, to discover new recipes, the aromas in my home and the smiles on my kids face! And I love my new purchases and not only...new things, new materials! Bright colors, shiny details, tiny cute charms! I have already plan what I will create for my mother and for my friends! 


Λατρευω την περίοδο πριν τα Χριστουγεννα!! Λατρευω τα φωτακια, τις προετοιμασιες που πρέπει να κανω, να ψαχνω για δωρακια, να ανακαλύπτω νέες συνταγες, τις μυρωδιες στο σπίτι μου και τα χαμόγελα των παιδιων μου! Και λατρευω τις νεες μου αγορες και όχι μονο... νεα πραγματακια, νεα υλικα! Έντονα χρωματα, λαμπερες λεπτομέρειες, μικρουλικα γλυκουλικα κρεμαστα! Εχω ήδη αποφασισει τι θα φτιαξω για τη μητερα μου και τις φιλες μου!!!




And then a package arrived from my mom with amazing staff! Adorable floral tresa for anything! To be honest I loved them, but I do not know how to use them! hahaha...ok...I found what I will do with the tiny flowers, but I do not know how to use the rest! Any ideas?

Και εφτασε και δεμα απο τη μητερα μου με υπεροχα πραγματα μέσα! Απίθανες λουλουδατες τρέσες για τα παντα! Για να ειμαι ειλικρινης τις λάτρεψα, αλλά δε ξέρω πως να τις χρησιμοποιησω!! χαχαχαχα...οκ... βρηκα ήδη τι θα κάνω με τα μικρα λουλουδακια, αλλα για τις άλλες θα ηθελα τη γνωμη σας! Καμια ιδεα;




Christmas gift cards also is something that I love! it is something small and huge at the same time, full of love and wishes and happiness!! And this one had and an adorable gift with it. Not...it can not be eaten but I prefer it in that way, to remind me every year, this great friend! Thank you Katerina!

Οι Χριστουγεννιάτικες κάρτες είναι επίσης κάτι που αγαπω! Είναι κάτι μικρό αλλά και τεράστιο ταυτοχρονα, γεμάτο αγαπη και ευχες και ευτυχία! Και η συγκεκριμενη είχε και γλυκα δωρακι μαζι. Οχι...δεν τρωγεται, αλλά το προτειμώ έτσι για να μου θυμίζει κάθε χρονια την υπεροχη φιλη πίσω από αυτο! Σε ευχαριστω Κατερινακι!




And after I spend a small fortune to buy a body oil for me (ok..I might be overreacting) I have decided to make them by myself! yeap...so after I craft them and test them, I will share he recipes with you! My new passion is Aromatherapy...and not only! So far I have shared with you the Cinnamon Sugar Body Scrub and I will share more soon! So , stay in touch!

Και αφού ξόδεψα μία μικρη περιουσια για να αγορασω ένα λαδακι σωματος για μενα (οκ...μπορει να ειμαι υπερβολικη) αποφάσισα ότι θα τα φτιαχνω όλα αυτα μόνη μου! Ω ναι... θα τα ετοιμαζω, θα τα χρησιμοποιω να δω ότι ειναι ενταξει και θα μοιραζομαι τις συνταγες μαζι σας. Το νεο μου παθος...Αρωματοθεραπεια...και όχι μονο! Ως τωρα σας εδειξα πως να κανετε Πίλινγκ Σωματος με Κανελα και Ζαχαρη και θα ακολουθήσουν και άλλα! Οπότε μη φυγετε!



           mats mouts
post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin