Baby it's cold outside!


Even thought I am a Summer girl, I love this cold weather with the snow! The past couple of days with the snow (even if it was not that much) I had the chance to wear my new sweaters! I supposed to have a fashion outfit post, but due to cold it was not possible to take pictures with the kids with us, so I have used as always polyvore! Ok...you can get the idea...almost! 

Αν και ειμαι κοριτσι του καλοκαιριου, λατρευω τον κρυο καιρο και μαλιστα με χιονι! Τις τελευταιες μέρες που χιονισε (αν και λιγο βεβαια) ειχα την ευκαιρια να φορεσω τα νεα μου πουλοβερ! Υποτιθεται ότι έπρεπε να κανω street fashion αναρτηση, αλλά με τέτοιο κρυο ήταν δυσκολο να βγαλουμε φωτογραφιες και να εχουμε και τα μικρα μαζι, οποτε απλα χρησιμοποιησα το polyvore! Μπορειτε να παρετε μια ιδεα...




You know already that one of my favorite colors is brown! Brown and any shade of it for every season! A really warm sweater in asymmetrical pattern, denim pants, my warm boots and of course accessories for the cold at the same colors and I am ready to go! I love being casual and cozy! And I love the feeling of cozy sweaters! 

Ήδη γνωριζετε ότι ένα από τα αγαπημένα μου χρώματα είναι το καφε! Καφε και κάθε αποχρωση του για κάθε περιοδο. Ένα πραγματικά ζεστό πουλοβερ με ασυμμετρο σχεδιο, παντελόνι τζην, τις ζεστες μου μπότες και φυσικά αξεσουαρ για το κρύο στις ίδιες αποχρώσεις και είμαι έτοιμη να φυγω! Λατρεύω να είμαι με άνετα και ζεστα ρούχα! και λατρεύω και την αισθηση του ζεστου των πουλοβερ!




I usually do not wear white on Winter, but this year I have changed my mind! And this is my first cape sweater I got and I adore it!!! Really comfortable and stylish! My favorite tight denim pants and grey accessories and of course my black coat. A simple but elegant make up and I can enjoy a great coffee with friends!

Συνηθως δεν προτειμω το λευκο για το Χειμώνα, αλλά φέτος άλλαξα γνωμη. Και αυτό είναι και το πρώτο μου πουλοβερ σε σχεδιο κάπας που πηρα και το αγαπω!!! Πραγματικα άνετο και σικάτο! Τα αγαπημενα μου τζην και γκρι αξεσουαρ και φυσικα το αύρο μου παλτο. Ένα απλό αλλά προσεγμένο μακιγιαζ και μπορω να απολαύσω καφεδάκι έξω με φίλους!


Do you love sweaters? What is your favorite cozy cloth or accessorize?
Εσεις, αγαπάτε τα πουλοβερ; Ποιο ειναι το αγαπημένο σας ρούχο ή αξεσουαρ που σας δινει την αισθηση του ζεστου;


mats mouts


post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin