Handmade Love : Mcs Jewellery


Rug Ring

You already know that I am a fan of Summer! Of course I have to admit that this is because I am a girl from an island in Greece. I do not know if I would have the same feeling if I was a girl from another country… who knows! I love Greek summer! I love Greek spirit! I love the blue and white cute houses in the islands, I love the aqua blue waters in the beaches, I love the deep orange sunset, I love the full of stars night sky, I love everything in Greek Summer… even the heat and the sun! 

Νομίζω το ξέρετε ήδη ότι είμαι απλά λάτρης του Καλοκαιριου! Βέβαια πρέπει να παραδεχτώ ότι αυτό πιθανότατα συμβαίνει γιατι είμαι  νησιωτοπούλα και μάλιστα Ελληνίδα. Δεν ξέρω δηλαδή αν θα είχα την ίδια τρέλα με το Καλοκαίρι αν είχα γεννηθεί κάπου εκτός Ελλάδας…. Ποιος ξέρει! Λατρεύω το ελληνικό καλοκαίρι! Λατρευώ το ελληνικό πνευμα! Αγαπώ τα λευκά και μπλε γλυκουλια σπιτάκια στα νησια, λατρεύω τα γαλαζοπράσινα νερα στις παραλίες, αγαπώ το βαθύ πορτοκαλί ηλιοβασίλεμα, αγαπώ τον νυχτερινό ουρανό τον γεμάτο με αστέρια, λατρεύω βασικά τα πάντα στο ελληνικό καλοκαίρι… ακόμα και τη ζέστη και τον ήλιο! 

Cycladic Drop Necklace

But most of all I am a girl who loves minimal creations , full of Greek style! And if these creations have a style that reminds ancient goodness, I love them more! Gold bold but at the same time dainty creations, geometric lines, minimal schemas, simple patterns…. Jewels that you can enjoy with casual or a chic outfit! And that’s why I love Christina’s creations! Do you remember my Tsarouxi Necklace? Oh yes…I love this style!!!!


Αλλά περισσότερο από κάθετι είμαι ένα κορίτσι που αγαπώ τις απλές δημιουργίες, τις γεμάτες ελληνικό ύφος! Και τι εννοώ με αυτό; Δημιουργίες που το στυλ τους θυμίζουν αρχαια θεα! Επιβλητικό χρυσό αλλά και διακριτικό παράλληλα, γεωμετρικές γραμμές, απλά σχήματα, μοναδικά σχεδια… κοσμήματα που μπορείς να απολάυσεις είτε με το καθημερινό σου ντύσιμο είτε με ένα πιο σικάτο! Και γι αυτό λατρεύω τις δημιουργίες της Χριστίνας! Θυμάστε το Κολιε μου με το Τσαρούχι; Ε ναι λοιπόν… λατρευω αυτό το στυλ!


*******************
Γειά σας! Ειμαι η Χριστινα απο το Mcs Jewellery!

Aνέκαθεν βρισκόμουν σε δημιουργική ανησυχία! :-) Μου αρέσει να φτιάχνω πράγματα με τα χέρια μου και να δίνω μορφή σε υλικά. 


Tsarouxi Summer Hat

Περνώντας πρώτα από τον χώρο της ζωγραφικής και του ψηφιδωτού, έφτασα στο κόσμημα, που μου δίνει την ανεξάντλητη χαρά του να μπορεί να φορεθεί αυτό που φτιάχνω. Να προσδίδει χρώμα, διάθεση και στιλ στην καθημερινότητά μας!


Double Gold Bracelet

mcs jewellery σημαινει...απλότητα! Προσπαθώ να αναδείξω μέσα από λιτά, ελληνικά θέματα την ομορφιά που έχει το minimal. Less is more και οι κλασικές γραμμές το αποδεικνύουν αυτό με τον πιο όμορφο τρόπο. Κάνουμε και μικρά twists βέβαια, γιατί η μόδα πάντα επιτάσσει ανατροπές...

Tsarouxi Leather Sandals

 Λατρευω το χειροποιητο γιατί... ένα καλοσχεδιασμένο χειροποίητο αντικείμενο είναι σίγουρα πιο γοητευτικό και διαχρονικό! Ένα κόσμημα ομορφαίνει όταν φαίνεται το "χέρι" του δημιουργού του. Είναι στοιχεία που το διαφοροποιούν από ένα παραγωγικό κόσμημα και το κάνουν πιο "προσωπικό".

***************************
The Pi Ring
Summer is here and I am really in need of vacations! So please allow me to enjoy my cold coffee and dream that I am in a beach somewhere in a Greek island! 

Το Καλοκαίρι είναι εδώ και είμαι ήδη σε φάση "ανάγκης" διακοπών! Οπότε παρακαλώ επιτρέψτε μου να απολαύσω το παγωμένο καφεδάκι μου και να ονειρευτω ότι είμαι σε μία παραλία χαμένη σε κάποιο από τα Ελληνικά νησια!


You can find "Mcs Jewellery" in 
jamjar: Mcs Jewellery
Instagram: Mcs Jewellery
facebook : Mcs Jewellery


Have a wonderful weekend!


        mats mouts
post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin