Σκέψεις...

Magic Greece

Ειχα αποφασισει ότι δε θα μιλουσα για το θεμα, αλλα η προηγουμενη εβδομαδα ηταν μια σκετη απογοητευση και γι αυτό κιολας ειχα απομακρυνθει από το blogging και γενικα το internet. Δεν εχω σκοπο να εκφρασω τις πεποιθησεις μου για την ψηφο μου στο δημοψηφισμα, αν και δεν το εχω κρυφο. Αυτό όμως που πραγματικα με απογοητευσε ήταν η διχονοια μεταξυ των Ελληνων. Οι τσακωμοι και οι κουβεντες που ακουγα στο δρομο και στην παιδικη χαρα… τσακωμοι εμμεσοι, όχι ευτυχως με φωνες, αλλα και οι κουβεντες που πραγματικα σα να σου ελεγαν…και τι με νοιαζει εμενα;


Το δημοψηφισμα και το ερωτημα είναι καθαρα αποψη του καθενος πως το βλεπει. Και θεωρω ότι αν εισαι υπευθυνο ατομο εχεις διαβασει και εχεις ενημερωθει τοτε θα είναι σχετικα ευκολο να αποφασισεις για το τι θα στηριξεις ( ότι και αν ειναι αυτο) και φυσικα να το υποστηριξεις. Πολλοι κατεκριναν το δημοψηφισμα καθαρα για δικους τους λογους, που όλα είναι σεβαστα…αλλα όχι και να ακουω ότι είναι απαραδεκτο αυτό που εγινε την Κυριακη γιατι εχασε η κυρια τα εισιτηρια για το ταξιδι της… ενταξει ειπαμε…ολους μας ενδιαφερει αυτό και τη δικη μας γενια και δυστυχως όπως το βλεπω και τις επομενες. Και ασχετως τους λογους που εγινε το δημοψηφισμα αυτό, ήταν μια καλη ευκαιρια για να πάρουμε όλοι θεση. Δεν μπορουμε να καθομαστε από τον καναπε και να σχολιαζουμε απλα τις αποφασεις των κυβερνησεων…. Παρε μερος. Γιατι το ακουσα και αυτό… εγω τον ψηφισα για να αποφασιζει αυτος και αν δεν μου αρεσει η αποφαση του απλα θα τον βρισω και στις επομενες εκλογες θα ψηφισω αλλον…τι λες δηλαδη; Ωχ βρε αδελφε τι να ασχολουμαι, αυτή είναι δουλεια των πολιτικων και το πολύ πολύ κάθε 4 χρονια να τους αλλαζουμε! Και μετα λενε τη γενια μου γενια του φραπε!

Και από την άλλη εχουμε τους Ευρωπαιους…αυτους που μας νοιαζονται…που το μονο που κανουν είναι να ριχνουν λασπη για να εξασφαλισουν τα δικα τους συμφεροντα. Ε ναι λοιπον…αυτή η χωρα η Ελλαδα ηταν το λικνο του πολιτισμου! Ηταν η γεννετηρα της φιλοσοφιας, της αστρονομιας, της γεωμετριας, της ναυπηγίας, της ιατρικης… της δημοκρατιας οσο και αν σας ενοχλει αυτό. Ποτε δεν ημουν εθνικιστρια και ευελπιστω ότι δε θα γινω…γιατι πολύ απλα λατρευω τη χωρα μου, αγαπω τους ανθρωπους της αλλα παραλληλα βλεπω και τα λαθη που κάναμε και κανουμε. Φταιμε ολοι δυστυχως για την καταντια μας… ο καθενας με τον τροπο του. Αλλα δεν επιτρεπω σε κανεναν εκτος Ελλαδας, που δεν εχει την παραμικρη ιδεα πως είναι πλεον η καθημερινοτητα εδώ,  να μας βριζει και να μας περιφρονει με αυτό τον τροπο σα να μην υπαρχουμε…ουτε τεμπεληδες ειμαστε ( δουλεύουμε κατά μεσο ορο 40ωρες την εβδομαδα όταν την ιδια στιγμη στη Γερμανία εργαζονται 35 ωρες και εχουν τις περισσοτερες επισημες αργιες), ουτε χαραμοφαηδες ειμαστε (παντα βεβαια υπαρχει και αυτό το ποσοστο ανθρωπων όπως και σε κάθε χωρα) και ναι λατρευουμε τη ζωη! Αλλωστε η λεξη ΚΕΦΙ είναι ελληνικη και χωρις μεταφραση!

Όλοι φοβομασταν ή εστω πολύ απλα να το πω αγχωνομασταν, για το αυριο και για το τι θα γινει και κυριως για το αν εχουμε ικανους πολιτικους να στηριξουν την κατασταση. Δε διαφωνω σε τιποτα από αυτά. Αλλα για πρωτη φορα ενοιωσα ότι η γνωμη μου μετραει και για πρωτη φορα εκατσα και διαβασα και ενημερωθηκα για να δω τι γινεται γενικα…ειλικρινα δεν το ειχα ξανακανει σε τετοιο επιπεδο. Και ντροπη μου φυσικα που το λεω!

Μια απιστευτη τρομοκρατια και πιεση στον αερα και από τους Ευρωπαιους εταιρους (κατά τα αλλα) αλλα κυριως από τα ΜΜΕ που από αυτά ελαχιστα  ήταν αντικειμενικα και προεβαλαν και τις δυο αποψεις. Με συγχωρειτε, αλλα στη γειτονια μου το σουπερ μαρκετ ποτε δεν το ειδα φισκα, ουτε στο ΑΤΜ να περιμενουν πανω από 10 ατομα. Και συγγνωμη κιολας που συνεχισα να βγαινω βολτες με τα παιδια μου και να γελαω και επαιρνα και κανενα καφε απεξω αντι να κλειστω στο σπιτι και να κλαιω τη μοιρα μου! Φυσικα και κάθε κατασταση θα είναι δυσκολη, αλλα θελω να πιστευω ότι τελικα όλα θα τα ξεπερασουμε. Αν μη τι άλλο, οι Ελληνες εχουμε αποδειξει ότι αντεχουμε στο χρονο και όταν χρειαζεται συνεργαζομαστε αψογα! Οποτε αντι να καθομαστε να κλαουριζουμε και να γκρινιαζουμε, ας ετοιμαστουμε για κάθε κατασταση ψυχολογικα κυριως και φυσικα να μη χασουμε το θαρρος μας και την αισιοδοξια μας! Και εγω ειμαι μανα και σκεφτομαι τα παιδια μου…οποτε αυτό δεν αποτελει δικαιολογια. Ολοι τα ιδια (ή σχεδον όλοι) θα περασουμε και για τα ιδια πραγματα θα αγχωθουμε. Χαμογελο και αισιοδοξια και καλη καρδια και όλα θα μπουν σε ένα ρυθμο… τωρα ή σε μερικα χρονια…θα δειξει! Βαλε ένα ουζακι, πιασε ένα τραγουδακι και η ζωη συνεχιζεται!

Και από αυριο θα προσπαθησουμε να ξαναμπουμε σε ρυθμους blogging…θα δειξει και αυτο!



A!!! και επειδη το διαβασα και αυτό… ειμαι blogger και αυτό εδώ είναι το bloggοσπιτο μου και μπορω να γραφω και να εκφραζω την αποψη μου ελευθερα! Αν δεν σου αρεσει, απλα καντο by pass….δεν παρεξηγω :)

      
ματς μουτς
post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin