8 Shades of... Brown!!!!


Ι love brown...I love every single shade of the brown... chocola brown, mocha, cream, beige..all of them! And I love wearing it on my clothes and on my makeup! Actually this is great for my hubby and my friends, since they know the color for my gifts! 

Αγαπώ το καφέ... αγαπώ κάθε απόχρωση του... σοκολατί, μόκα, cream, μπεζ...όλα! Και το λατρευω να το φοράω και στα ρούχα μου και στο μακιγιαζ μου! Βασικά αυτό ειναι καλό και για τον καλό μου και τους φίλους μου, αφού δε δυσκολεύονται να μου διαλέξουν χρώμα στο δώρο μου!


When I found out that Essence created a new pallet with eye shadows in eight shades of brown, I got excited! And when I discovered that they are nude too... double excited! All of my favorite shades and a couple more with tiny addition of glitter, together! 

Όταν λοιπόν εμαθα ότι η Essence δημιούργησε μία νέα παλλέτα με σκιές με οκτώ αποχρώσεις του καφε, ενθουσιαστηκα! Και όταν ανακάλυψα ότι οι αποχρώσεις αυτές είναι και απαλές στο χρωμα του δερματος και όχι μόνο... ενθουσιαστηκα διπλα! Όλες οι αγαπημένες μου αποχρώσεις και μερικές ακόμα με ιριδιζουσα μορφή, μαζι!


All about Nudes is the new line of Essence with eye shadows in nude shades and beside the brown pallet I have, there are a few more in pink, grey, bronze and vintage, all of them so amazing! 

To All About Nudes είναι μία νέα σειρά με σκιές της Essence με αποχρώσεις nude και εκτός από την καφέ παλλέτα που έχω ήδη, υπάρχουν ακόμα σε ροζ αποχρώσεις, σε μπρούτζινες, γκει και διάφορες σκιες με αέρα από τα παλιά, όλες τους υπέροχες!


And what I like about them? First of all, they last long! I have 8 different shades in one place, so it is more easy caring it in my bag for my daily makeup and last but not least, its price! To complete the set, I also got a couple of makeup brush from Ecotools...they are amazing too!!!! So... what is your favorite makeup color for this season?

Και τι μου αρεσει; Καταρχήν ότι κρατανε πολύ! Επίσης έχω 8 διαφορετικές αποχρώσεις σε ένα κουτάκι οπότε δε γεμίζει η τσαντα μου για το καθημερινό μακιγιαζ και τέλος, αλλά εξίσου σημαντικό, την τιμή του! Για να είναι ολοκληρομένο το σετ, αγόρασα και δυο πινέλα από την Ecotools που είναι επίσης καταπληκτικα!!!! Λοιπόν, ποιο είναι το αγαπημένο σας χρώμα στο μακιγιαζ σας αυτή την περίοδο;


Have a nice new week...in any color shade you love!!!



mats mouts
post signature

No comments :

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for your comment!

BRs,
EfZin